Cargando...

Hombres guapos - Holandeses

Vrienden over de hele wereld , begroet hen Charle , om meer dekking hebben mijn boodschap is dat ook gestuurd in het Spaans, is dat er mooi en schattig mensen wereldwijd , maar wat gedifferentieerde mij is dat ik ben eenvoudige , liefdevolle , heel vertrouwd, hier te zien met mijn moeder , maar ook alleen de Nederlanders zijn erg dromerig en leuk , ik hoop alleen maar om het geluk aan mijn betere helft te vinden, niet stoppen met het schrijven van mooie meisjes , tot ziens

Spanish:
Amigas de todo el mundo, les saluda Charle, para que tenga mas cobertura mi mensaje es que tambien le envio en español, se que hombres guapos y lindos hay en todo el planeta, pero de lo que me diferencio es que soy sencillo, cariñoso y muy familiar, aqui me ven con mi mama, como tambien solo, los holandeses somos muy soñadores y divertidos, solo espero tener la suerte de encontrar mi media naranja, no dejen de escribir niñas bonitas, hasta pronto.


Guapos Holandeses

Hombres guapos

Hombres guapos

1 comentario :

  1. Que puto mamón errs!!! Si ése amigo es amigo de un amigo mío en el facebook.
    Pendejete!

    ResponderEliminar